Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.


26.08.2021

Firma Fortinet rozszerzyła...

Firma Fortinet rozszerzyła ofertę o usługę FortiTrust, która dołączyła do innych usług...
26.08.2021

Aplikacje biznesowe

Ready_™ AppStore
26.08.2021

Automatyzacja chmur...

Integracja z Red Hat Ansible
26.08.2021

Backup kodu źródłowego

GitProtect.io dostępny na Github
26.08.2021

Wsparcie pracy hybrydowej

Zdalny SD WAN
26.08.2021

Nowy monitor Philips 498P9Z

Nowy monitor Philips 498P9Z to model wyposażony w 49-calowy, zakrzywiony panel VA o...
26.08.2021

Wytrzymały punkt dostępowy

D-Link DIS-2650AP
26.08.2021

Ekonomiczne dyski

SSD bez DRAM
26.08.2021

Petabajty pojemności

Serwery QNAP

Zarządzanie i prawo IT

Zawieranie umów SLA

06-03-2012

Co to jest umowa SLA? Jakie zagadnienia powinny być w niej uregulowane? Na jakie zapisy należy zwrócić uwagę przed podpisaniem kontraktu? Czy warto zawierać tego typu zobowiązania? Podpowiadamy, jakie zapisy należy stosować, by skutecznie egzekwować swoje prawa.

dostępny w wydaniu papierowym

Projektowanie i modelowanie przepływów pracy

06-03-2012

Małe i średnie firmy często nie stosują nawet najprostszych zabezpieczeń. Twierdzą, że ze względu na wielkość przedsiębiorstwa nie są one zagrożone cyberatakami. To nieprawda.

dostępny w wydaniu papierowym

Wdrożenie i odbiór serwisu internetowego

02-02-2012

Działy IT często napotykają w swojej pracy problemy, których powodem są błędy klienta w zarządzaniu projektem informatycznym. Zastanówmy się, jakie trudności mogą wystąpić i jak się z nimi uporać.

dostępny w wydaniu papierowym

Zwiększanie wydajności pracowników

01-02-2012

Według producentów aplikacji RescueTime przeciętny pracownik umysłowy spędza na efektywnej pracy jedynie 3 godziny i 11 minut dziennie. Na szczęście istnieją narzędzia, które wyręczą go z części zadań lub zmotywują do wydajniejszej pracy. W które programy opłaca się zainwestować?

dostępny w wydaniu papierowym

Porządkujemy zgłoszenia

02-01-2012

Jednym z ważnych i czasochłonnych zadań działu IT jest dostarczanie wsparcia technicznego pracownikom firmy. Podpowiadamy, jak za pomocą darmowego systemu zarządzania zgłoszeniami usprawnić rozwiązywanie problemów użytkowników infrastruktury IT.

dostępny w wydaniu papierowym

Monitorowanie zgodnie z prawem

02-01-2012

Rozwój nowoczesnej technologii pozwala na kontrolowanie pracowników w sposób praktycznie nieograniczony i na skalę dotychczas nieznaną. Wzrost liczby metod i technik monitorowania powoduje zagrożenie nielegalnego ich wykorzystania. Podpowiadamy, jak sprawdzać efektywność podwładnych zgodnie z literą prawa.

dostępny w całości

Zlecenie, wybór, wdrożenie

24-10-2011

Na co zwrócić uwagę, zlecając firmie zewnętrznej wykonanie serwisu WWW? Jak powinna przebiegać realizacja projektu? Przedstawiamy dobre praktyki i podpowiadamy, jakich pułapek unikać.

dostępny w wydaniu papierowym

Paragraf na admina

21-10-2011

Technologie informatyczne z jednej strony ułatwiają codzienne życie, prowadzenie firmy czy funkcjonowanie przedsiębiorstwa, z drugiej zaś wymagają zapewnienia bezpieczeństwa wszelkich operacji z nimi związanych. Czy pomaga nam w tym prawo?

dostępny w wydaniu papierowym
1  Poprzednia  13  14  15  16  17  18  19  20  21 

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"