Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



04.01.2022

Dane klientów HPE przejęte w...

HPE poinformowało, że dane klientów zostały przejęte w wyniku naruszenia dotyczącego jego...
04.01.2022

Bezpieczny dostęp

Citrix rozszerza swoje rozwiązania z zakresu bezpiecznego dostępu.
04.01.2022

Ochrona pracy zdalnej

Fortinet przedstawił spójną koncepcję zabezpieczania środowiska IT w firmach, które...
04.01.2022

Rozwiązania dla Linuxa

Red Hat poinformował o udostępnieniu rozwiązania Red Hat Enterprise Linux 8.5.
04.01.2022

Usługi chmurowe

Strefa lokalna AWS w Polsce
04.01.2022

Nowy laptop należący do serii...

ASUS VivoBook Pro 16X to nowy laptop należący do popularnej serii VivoBook. Przeznaczony...
04.01.2022

Do fizycznej wirtualizacji...

QNAP zaprezentował urządzenie nowej generacji do wirtualizacji sieci – QuCPE-7012 –...
04.01.2022

Dla przemysłu

Transcend prezentuje bezpieczne dyski SSD zgodne ze standardem Opal SSC 2.0. Oba dyski...
04.01.2022

SI w monitoringu

Firma i-PRO, mająca swoje korzenie w Panasonic, wprowadziła do swojej serii S kamery typu...

Temat numeru

Produkt roku 2021

To już 10. raz, gdy na łamach naszego miesięcznika wspólnie z Czytelnikami oceniamy urządzenia, oprogramowanie oraz usługi chmurowe, nagradzając te rozwiązania, które wyróżniają się na rynku.

dostępny w wydaniu papierowym

Modelowe ataki PRZESTĘPCÓW – aplikacje internetowe

Aplikacje i technologie internetowe stały się podstawową częścią internetu, przyjmując różne zastosowania i funkcje. Ich wzrost złożoności oraz dynamiczne rozpowszechnienie stanowią wyzwanie w zakresie ochrony przed zagrożeniami. Celem ataków na aplikacje internetowe najczęściej jest uzyskanie korzyści finansowych, zszarganie reputacji czy też kradzież krytycznych lub osobistych informacji.

dostępny w wydaniu papierowym

Jak prawidłowo opisać SLA – kwestie prawne

Zgodnie z definicją ITIL SLA, czyli Service Level Agreement, to: „umowa pomiędzy dostawcą usług informatycznych a odbiorcą. Umowa SLA opisuje usługę informatyczną, dokumentuje docelowy poziom świadczenia usługi, określa obowiązki dostawcy usług informatycznych i odbiorcy”. Sporządzenie jej w poprawny sposób może się okazać nie lada wyzwaniem.

dostępny w wydaniu papierowym
prenumerata Numer
niedostępny

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"