Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



26.08.2021

Firma Fortinet rozszerzyła...

Firma Fortinet rozszerzyła ofertę o usługę FortiTrust, która dołączyła do innych usług...
26.08.2021

Aplikacje biznesowe

Ready_™ AppStore
26.08.2021

Automatyzacja chmur...

Integracja z Red Hat Ansible
26.08.2021

Backup kodu źródłowego

GitProtect.io dostępny na Github
26.08.2021

Wsparcie pracy hybrydowej

Zdalny SD WAN
26.08.2021

Nowy monitor Philips 498P9Z

Nowy monitor Philips 498P9Z to model wyposażony w 49-calowy, zakrzywiony panel VA o...
26.08.2021

Wytrzymały punkt dostępowy

D-Link DIS-2650AP
26.08.2021

Ekonomiczne dyski

SSD bez DRAM
26.08.2021

Petabajty pojemności

Serwery QNAP

Serwisowe historie: Humorystyczne przypadki

Data publikacji: 15-07-2021

Adwertorial

Codziennie do serwisów firmy FIXIT trafia wiele zepsutych urządzeń. Niektóre historie mogłyby się przytrafić każdemu z nas, inne to natomiast rzadko spotykane przypadki. Wszystkie mogą jednak nauczyć nas czegoś na temat elektroniki, która nas otacza.

 

Najczęściej zgłoszenia serwisowe dotyczą smartfonów czy laptopów. Są to typowe awarie niebudzące zdziwienia. Zdarzają się jednak pewne wyjątki, które wywołują uśmiech na twarzach serwisantów. „Jedno z najzabawniejszych zgłoszeń dotyczyło szybkowaru ciśnieniowego. Użytkownik odesłał nam go ze względu na to, że podczas zakręcania pokrywa przeskoczyła poza ogranicznik i nie dało się jej odkręcić. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że urządzenie po kilku dniach transportu z zagranicy dotarło do nas razem z gotowanym przez klienta bigosem” – wspomina Sławomir Gonet, Project Manager FIXIT SA.

Jak przyznają specjaliści z firmy FIXIT, nie brakuje przypadków, w których rozwiązanie problemu okazuje się proste. „Kiedyś otrzymaliśmy do naprawy router ze względu na brak możliwości połączenia się z internetem. Rozwiązaniem okazało się wpisanie kodu PIN do karty SIM włożonej do urządzenia” – wyjaśnia Sławomir Gonet.

Kiedy następnym razem spotka Was awaria urządzenia elektronicznego, warto zawczasu przypomnieć sobie o serwisowych historiach. Być może domniemana usterka okaże się łatwą do naprawy błahostką. W przeciwnym razie warto zaufać specjalistom i oddać urządzenie do renomowanego serwisu.

 


 

FIXIT SA to międzynarodowa firma specjalizująca się w dostarczaniu producentom elektroniki oraz indywidualnym użytkownikom spersonalizowanych usług opieki posprzedażowej, które pomagają współtworzyć unikalne Customer Experience.

 

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"