Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



14.07.2021

Platforma AQUILA

IBM zaprezentował platformę opartą na sztucznej inteligencji służącą do kompleksowej, w...
14.07.2021

Przenoszenie Javy do chmury

JBoss Enterprise
14.07.2021

Nowe okna

Windows 11
14.07.2021

Monitoring sieci

nVision 12.5
14.07.2021

Automatyczna ochrona

Nowości w FortiEDR
14.07.2021

Seria monitorów...

Firma Newline prezentuje serię monitorów interaktywnych MIRA.
14.07.2021

Modularne routery IoT

Cisco Catalyst
14.07.2021

Nowy poziom pracy

Radeon PRO W6000
14.07.2021

SI w monitoringu

Kamery i-PRO S-Series

Czystość i porządek w cyfrowym miejscu pracy dzięki ABBYY FineReader Server

Data publikacji: 28-05-2021

Adwertorial

Utrzymanie czystości w miejscu pracy bez wątpienia może zwiększyć produktywność pracowników. A co w przypadku, kiedy nasze funkcjonowanie zdominowała praca zdalna lub hybrydowa? Wówczas liczy się porządek na cyfrowym biurku i regale z dokumentami.

 

Cyfrowe miejsca pracy

Cyfrowe miejsca pracy są głównym elementem cyfrowej transformacji. Eksperci z Research and Markets twierdzą, że wartość rynku cyfrowych miejsc pracy wzrośnie z 13,4 miliarda dolarów w 2018 roku do 35,7 miliarda dolarów do 2023 roku, przy CAGR na poziomie 21,7%. Ale czym właściwie są cyfrowe miejsca pracy? To szeroka gama urządzeń, oprogramowania, których pracownicy używają do wykonywania codziennych zadań. Kluczową częścią cyfrowego miejsca pracy, szczególnie dla małych i średnich firm, jest system zarządzania dokumentami. Jest on dobrą bazą do rozpoczęcia jakichkolwiek inicjatyw cyfrowej transformacji oraz może sprostać najbardziej krytycznym jej wyzwaniom.

Zarządzanie dokumentami

Jednym z najpopularniejszych rozwiązań do zarządzania dokumentami jest Microsoft SharePoint, z którego korzysta kilkaset tysięcy organizacji na całym świecie, w tym 78% firm z listy Fortune 500. SharePoint stanowi spójne i intuicyjne środowisko, upraszcza dostęp do krytycznych danych biznesowych, pomaga udostępniać i ponownie wykorzystywać informacje, usprawnia obieg dokumentów i nie tylko.

Krótkotrwałe używanie SharePoint jako systemu zarządzania dokumentami prawdopodobnie nie powoduje dużych problemów, ale po latach aktywnego użytkowania zwykle zamienia się w bałagan. Wówczas stworzenie przejrzystej bazy wiedzy jest utrudnione. Organizacje potrzebują rozwiązania uzupełniającego, które może tworzyć i utrzymywać strukturę folderów, a także poprawiać standaryzację treści i możliwości wyszukiwania. Takie oprogramowanie zwiększa produktywność pracowników, umożliwia archiwizację, konwersję plików zapasowych, migrację dokumentów, zgodność i scenariusze analityczne. Rozwiązanie powinno być łatwo połączone z lokalnymi lub przeglądarkowymi wersjami SharePoint, Microsoft Exchange i Outlook.

Tu z pomocą przychodzi ABBYY FineReader Server dla SharePointa, który jest przeznaczony do wysokonakładowego OCR i konwersji dokumentów. Rozwiązanie automatycznie konwertuje duże zbiory dokumentów na repozytoria cyfrowe z możliwością przeszukiwania. Oprogramowanie przekształca zeskanowane i elektroniczne dokumenty do formatu PDF, PDF/A, DOCX lub innych formatów w celu wyszukiwania, długoterminowego przechowywania, wspólnej pracy lub dodatkowego przetwarzania – szybko, dokładnie i automatycznie.

Istnieją dwa główne sposoby, dzięki którym ABBYY FineReader Server może ulepszyć działanie programu SharePoint, utrzymując cyfrowe miejsce pracy w porządku:

 

  • Możliwość znalezienia – udostępnianie i przeszukiwanie zawartości, w tym obrazów i zeskanowanych dokumentów;
  • Standaryzacja – spójny format dokumentów we wszystkich działach i organizacjach, odpowiednie nazewnictwo plików i struktura folderów.


Po co nam ten ABBYY FineReader Server?

Firmy używają programu ABBYY FineReader Server dla SharePointa w następujących trzech głównych scenariuszach:

 

  1. Konwersja plików zapasowych – zautomatyzowana konwersja dużych partii plików i dokumentów przychodzących do przeszukiwalnego i znormalizowanego pliku PDF lub innych formatów.
  2. Cyfrowa archiwizacja dokumentów – zgodność z przepisami branżowymi, konwersja dużej liczby dokumentów papierowych i cyfrowych na dostępne i przeszukiwalne pliki PDF/A;
  3. Migracja dokumentów – z jednego lub kilku starych DMS do SharePoint Server lub Online, standaryzacja, udostępnianie zawartości do przeszukiwania, pomijanie duplikatów.


Rozwiązanie jest odpowiednie dla organizacji z różnych branż, zwłaszcza tych, które są mocno obciążone dokumentami papierowymi i elektronicznymi. Instalacja produktu zajmuje tylko jeden dzień i jest to system łatwy w obsłudze. Zapewnia łatwy i opłacalny sposób archiwizowania dokumentów i ułatwia ich wyszukiwanie w przyszłości. ABBYY FineReader Server to potężne rozwiązanie serwerowe, ale jednocześnie łatwe we wdrożeniu i obsłudze.

Więcej informacji na www.finereader.pl

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"