Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



26.08.2021

Firma Fortinet rozszerzyła...

Firma Fortinet rozszerzyła ofertę o usługę FortiTrust, która dołączyła do innych usług...
26.08.2021

Aplikacje biznesowe

Ready_™ AppStore
26.08.2021

Automatyzacja chmur...

Integracja z Red Hat Ansible
26.08.2021

Backup kodu źródłowego

GitProtect.io dostępny na Github
26.08.2021

Wsparcie pracy hybrydowej

Zdalny SD WAN
26.08.2021

Nowy monitor Philips 498P9Z

Nowy monitor Philips 498P9Z to model wyposażony w 49-calowy, zakrzywiony panel VA o...
26.08.2021

Wytrzymały punkt dostępowy

D-Link DIS-2650AP
26.08.2021

Ekonomiczne dyski

SSD bez DRAM
26.08.2021

Petabajty pojemności

Serwery QNAP

Serwisowe historie: Smartfonowe problemy

Data publikacji: 30-04-2021

Codziennie do serwisów firmy FIXIT trafia wiele zepsutych urządzeń. Niektóre historie mogłyby się przytrafić każdemu z nas, inne natomiast to rzadko spotykane przypadki. Wszystkie mogą jednak nauczyć nas czegoś na temat elektroniki, która nas otacza. Przykładem mogą być problemy ze smartfonami.

 

Codziennie do serwisów firmy FIXIT trafia wiele zepsutych urządzeń. Niektóre historie mogłyby się przytrafić każdemu z nas, inne natomiast to rzadko spotykane przypadki. Wszystkie mogą jednak nauczyć nas czegoś na temat elektroniki, która nas otacza. Przykładem mogą być problemy ze smartfonami.

Jedną z najpopularniejszych awarii smartfonów, poza rozbitymi wyświetlaczami, są problemy z ładowaniem. Czasem mogą wynikać one z uszkodzonego kabla, gniazda czy płyty głównej. W pozostałych przypadkach problem może jednak wynikać z drobnostki. „Nieraz zdarzało nam się znajdować różne skarby, które trafiły do gniazd ładowania i skutecznie blokowały styki, działając jak izolator. Mając dobry wzrok, cienką pęsetę i pewną rękę, można samodzielnie poradzić sobie z tym problemem. Innym sposobem jest przedmuchanie gniazda sprężonym powietrzem. Najlepsze będzie to z kompresora, np. na stacji benzynowej” – tłumaczy Mariusz Ryło, CEO FIXIT SA.

Jak przyznają specjaliści z firmy FIXIT, powody oddawania smartfonów do serwisu bywają prozaiczne. Należą do nich m.in. przegrzewanie się telefonu, samodzielne zamykanie aplikacji, a także spowolnienie działania urządzenia. „Rozwiązaniem jest oczywiście zwolnienie części pamięci operacyjnej czy przeniesienie porcji danych na kartę pamięci. W ekstremalnych przypadkach może być konieczne przywrócenie ustawień fabrycznych” – wyjaśnia ekspert.

Ciąg dalszy nastąpi...

 


 

FIXIT SA to międzynarodowa firma specjalizująca się w dostarczaniu producentom elektroniki oraz indywidualnym użytkownikom spersonalizowanych usług opieki posprzedażowej, które pomagają współtworzyć unikalne Customer Experience.

 

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"